måndag, mars 31, 2008

OFF WITH MY HEAD!

Den hektiska förra veckan är slut. Den slutade i le sommeil grotesque! Banne mig om jag inte sov fler timmar än jag var vaken i söndags.

Jag hann med ett besök hos frisörsalongen.
Plus är att håret är kortare, minus är väl att håret är kortare än jag trodde det skulle bli. Min frisörska var sjuk, och jag kanske borde väntat på att hon blev frisk igen. Nu fick jag en annan frisörska istället.
Och jag ser väl ut lite som en Bergen-Belsen-fånge på skallen.
Det tussiga tunna.
Fast utan svält-magerheten.

Så innan jag fortsatte dagen på andra ställen, skrek jag befallande till mina underdåniga tjänare (som jag hade med mig):
- OFF WITH THEIR HEADS!!!! -
och gjorde en pekande rörelse mot frisörskorna.
Sen gick jag ut på gatan.


Idag glädjer mig:



I'm the darkness in the light
I'm the leftness in the right
I'm the rightness in the wrong
I'm the shortness in the long
I'm the goodness in the bad
I'm the saneness in the mad
I'm the sadness in the joy
I'm the gin in the gin-soaked boy




4ever Arr.Dev. Jag älskar dig.

Inga kommentarer: