söndag, mars 30, 2008

that's a face for ya!

Poppar upp på min hotmail-front-sida:

Har du också undrat över hur kändisarna skulle se ut om de såg ut som freaks?

Nej.
Vem är det som funderar på hur 'kändisarna' skulle se ut med röda prickar i ansiktet, eller ett tandlöst leende???!!!
Vilka är dessa människor?


Och är inte 'kändisarna' tillräckligt freakiga ändå...?

Übrigens:
jag vill ha tillbaka min mp3-spelare!!! Jag har längtat så länge nu. Och jag har så mycket musik jag vill lyssna på på väg till jobbet.
Jag orkar inte lyssna på Svenne Banans Volvo-historier, Peter from India som jobbar på Astra eller Lyxiga Lisa som 'unnar sig' something special när helgen närmar sig.
Ge mig iAudio!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen C! Länge sedan. Tack för dina ord. Du är jättefin i jackan. Hoppas att du har hunnit läsa "Mästaren och Margarita" för den är helt underbar. Brontë har jag aldrig kommit mig för att läsa. Måste åtgärda detta.