onsdag, mars 26, 2008

kontroll

Varför måste Beyoncé och de andra..va hettere...va hettere...damn! nu måste jag kolla upp vad gruppen heter. Destiny's Child!

Igen:

Varför måste Beyoncé och de andra Childsen sjunga så hiskeligt fort och vibrera på rösten så?
Tacka vet jag en Dave Gahan. Eller varför inte Ian Curtis. Eller fasiken, ge mig Judith i Wir Sind Helden.

R.E.M. har tydligen släppt en ny skiva - och nyskapat sig med debutanters lusta och gnista - och tydligen försökt göra den punkigare och rivigare än nånsin.

Hit ska jag:

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för tipset mon amie!
oh, du har vänt dig till rätt person, säg bara till om du vill ha sällskap och smakråd på kapp- och skoshopping :)
ps. det gick bra på mötet idag! mer får jag berätta på msn eller irl hihi ds. pps. jag har fått jobb också, börjar på måndag. yay! dds.