tisdag, augusti 26, 2008

adjöken

Imorse lyckades jag göra världens godaste kaffe. Sagolikt gott. Ett once-in-a-lifetime-kaffe.

Det kommer inte bli så många fler skrivna inlägg här.
Det finns annat som tar min tid, och som jag vill ska ta min tid, så det här är inte längre aktuellt. Jag prioriterar bort. Rensar.
Kanske bör jag ha en sida med ett tydligt syfte - så är det inte nu. Kanske nån gång i framtiden, vad vet jag?
Kanske fortsätter jag då och då lägga upp en och annan video på en film jag tycker man bör se, eller musik jag tycker man bör lyssna på. Eller kanske ett boktips jag tycker man bör läsa.
Men that's it.
So long.
Stay out of trouble.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nej, inte bryta bloggpakten!! :(

VERONIKA sa...

oh noo! don´t dooo it

Anonym sa...

Kolla in!

http://www.youtube.com/watch?v=aTBR9Orpgq4

hajhaj sa...

sugen på en ny tröja? och diggar babyshambles?

titta här - http://www.tradera.com/pete-doherty-babyshambles-troja-indie-pop-oanvand-M-tjej-auktion_100269346