söndag, juni 22, 2008

prenumerera mera



Idag har jag köpt böcker igen.
Prenumerationer och bok-köp över internet - en djupt rotad besatthet jag har.
När jag kom hem låg fyra nya tidningar från mina prenumerationer och bara väntade på mig. Och dagen därpå singlade en t-shirt ner i postluckan, ännu en prenumeration.

Program som borde komma tillbaka på TV:
. Kryzz
. Hur gör djur? (det får väl finnas inom ramen för någon söndagsunderhållning som Söndagsöppet eller nåt då, men det är bara djur-frågeleken jag vill åt)

Hugo Toll säger:
"För en god sömn fordras alltså först och främst att man håller sig frisk och sund till kropp och själ. Ett godt samvete är den bästa hufvudkudden." (anno 1913)

Imorgon måste jag bryta min nya vana att vakna klockan två på eftermiddagen, och gå upp i vanlig arbetartid - klockan sju.

Inga kommentarer: